csütörtök, január 17, 2013

Munkáim

Tavaly nyáron meghorgoltam életem első kendőjét,.....s azóta nincs megállás,...jött az első kötött csipkekendő,....majd a második,....az első lace vastagságú fonal majd az első tesztkötés. Elkapja az embert a gépszíj és függő lesz:o) Közben szaporodnak a tűk és a megkezdett munkák. Mert a jó munkához motiváció kell és az van, hogy elmúlik. És van hogy vár sokáig míg újra kopogtat. Így én nem fogadom meg, hogy befejezett munka nem lesz. Azt sem, hogy több hónapja tűn álló munkám nem fejtem ki.
A fonal majd jön és megsúgja mi szeretne lenni és ha meggondolja magát vagy én gondolom meg magam akkor farkasszemet nézünk egy ideig majd békén hagyjuk egy mást egy időre.


Fonal: Bucilla
Minta: Beithe

Fonal: Ninocska
Minta: Annis


Fonal: Drops alpaca
Minta: Alpa




Fonal: Schashenmayr
Minta: Eiffel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése