vasárnap, június 19, 2011

UNE


A dekorkozmetikumok szerelmese vagyok.
A letűnt idők után, mikor ügyesen festettem teljes arcot egy darab rúzzsal,...erősen a szájat, pöttyözve az arccsontnál, majd egy leheletnyi rúzs elkenve a szemöldök alatt,...mindezt a sátorban, miközben vártam, hogy mikor megyek újabb körre madarakat szedni a hálóból,.....simulós farmerben és kiradírozott orrú Puma sportcipőben,.....
Nos, a letűnt idők után ma már duzzadó sminktáskám nyitom minden reggel és kenem magamra könnyed mozdulatokkal, iszonyat rövid idő alatt az összevásárol termékek egy részét.

Egy idő óta szemezek velük. Tudod, mikor direkt arra mész. Mikor tudod, hogy nem kell neked, mégis megnézed, megfogod, szagolgatod. Mikor rosszul vagy a parfümök illatától, de feléjük kanyarodsz, mert ott vannak ők is,.....a parfümök felé vezető úton állnak bájosan, nőiesen, babásan,...olyan Nivea-reklámos nők szépségével.

És győzött a vágy. Egy szemceruza erejéig. Egy lágy, telt színű és mégsem tolakodó szemceruza erejéig.
Megvettem életem első UNE termékét.
100%  természet.
És ha nem is leszek tőle reklámarc, de boldog mint mikor enyém lett a kirakatban hónapokig óhajtott plüsmaci, biztosan:o)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése